Lite trött kanske ?

Inte då, 
är faktiskt inte så jobbigt att kliva upp tidigt, 
skulle egentligen åkt typ för en kvart sen, men vi måste vänta på gunnar. 
jag är klar för länge sen och väntar.
hatar att vänta
... 

Sen var mamma inte på toppenhumör när man vaknade, så det blir ju intressant och se hur den här dagen 
kommer att utveckla sig.
Bilresan dit, bilresan hem, brukar vara jobbiga ibland. 
och särskilt tillfällen då mamma är på dåligt humör. 

Anette prata med fredrick om det där jobbet 
vet inte om jag står ut med mamma 
bläh 

tack och hej 

Kommentarer
Postat av: Yeaah11 TME micke

Du ska se mig på mornarna, dels kan jag knappt ta mig upp sen så är jag för trött kan jag missa stegen när jag ska klättra ner (det har varit nära ett X antal gånger) :P

2009-02-17 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback