Ge mig Sunny Beach

Jag är så avundsjuk på alla som ska på studenresa nu innan skolan slutar 
hade så sjukt kul på min studentresa / student 
verkligen minne för livet som alla tjatar om. 
Studentresan sjukaste jag varit med om, man var ju beredd på att maten skulle vara kass som man läst 
men jag tyckte den var god 
inge fel alls 
sen att man hört att det är massa typ knark, och man blir bestulen och ja allt skit. 
inget sånt stötte vi på heller.

Det var som att det var en hel resort med bara ungdomar som festade, knullade, solade och badade 
haha 
det är väll det man vill göra på sin studentresa? or ? 
jag längtar iaf tilbaka grymt mycket ! 
även om det blev lite som det blev i slutet av veckan.

Sen studenten, aahh jag grät av lycka och av sorg. 

Sen balen, väldigt överskattad, men hade roligt
hade dock kunnat skippa den. 
sen får jag skylla mig själv lite, var bakis. 
haha 
Den här kvällen var det pubcrawl (pubrunda) vi var ett gäng (väldigt många faktiskt) 
som hade röda tröjjor och gick runt i en grupp från bar till bar, en gratis drink varje bar? eller hur var det erik ? 
Ah roligt var det iaf, och full blev vi. 
Iaf jag (A) 
Sista kvällen, på med sverigetröjjorna och ut och hejja på vårat land, 
som vann, och kvällen blev galen, tröjjorna var ett bra köp tycker jag. 
komma in gratis och grejjer ;) 
Favoritstället ? verkligen ! 



ja jag orkar inte ladda upp nå fler. sen blev det inte så mycket bilder, mest tråkiga

Kommentarer
Postat av: nolltre

Pubcrawl är inte ett trevligt minne för mig :< Jävla kille som smekte mig på bröstet.



Och angående maten, vi åt ju nästan bara pizza ändå under den veckan :D



Men jävlar vad jag saknar Sunny beach. Vad sägs om en tripp i framtiden? ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback