Avdammning

Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev här... fy mig 

Födelsedagen var toppen, lite långtråkig, eftersom mamma och gunnar jobbade, sen kom inte folk föränn typ vid fem. 
Men dagen var helt perfekt. började med att jag blev väckt med sång klockan 05.09 lite för sent, var meningen 05.05 eftersom jag föddes då. men jaja, fick ju några minuters mer sömn.
sen somnade jag om, och vaknade, gick och tittade posten.
och vad fann jag inte där om det som jag skrivit sist på min önskelista :O
kanske inte exakt en sån i guld.
Men en vibrator, från en okänd person. 

Jag lyckades luska ut vem det var, det berodde mest på att det stod "grattis goding" på paketet, och det är bara en enda person som kallar mig goding. :D

Jag har fått tillbaka mitt jobb, och jobb är ju alltid bra ! 
lite jobbigt att det är tillsammans med mamma, vi är liksom redan uppe i varandra jämnt, och nu blir det ännu mer >.<

MEN JAG ÄR INTE BITTER INTE.

Bättre att åka dit och tjäna 93 kr i timmen än att ligga och sova hela dagarna (A) 

Fast jag jobbar hellre med dig fetto, det vet du.
alltid ! 


Kommentarer
Postat av: neto

du är helt klart min bästa partner ;)

2009-02-09 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback