You make me feel like the one

Stereophonics - Dakota
Fin låt

Fyfittan vad kallt det är, var ute med Zelmis nyss, tror nog att hon tycker det är kallt också, hon satte sig precis utanför dörren och kissade, sen ville hon in igen bara, duktig kika, då slipper vi frysa liksom.

Imorgon blir det trapphusstädning på HÖG nivå, skippade idag för jag inte trodde jag skulle hinna, men visst ligger man i sängen till tolv så får man skulla sig själv, hehe
så imorgon ska jag kliva upp tidigt, försöka iaf
imorgon har jag ju ingen tid att passa heller...

Sen på torsdag drar jag till S-svall för att inviga det nya året, med Jannina, en av dom jag älskar mest
Kan det bli bättre?
näe, eller jo jag kommer givetvis sakna alla er här hemma

Idag köpte jag massa krimskrams, typ lösnaglar och en jävla massa armband, för jag hittar ju som sagt inga kläder jag vill lägga pengar på att köpa
så därför tänkte jag ta någon gammal trasa och piffa upp den med massa nya smycken, iof så är den
"gamla trasan" använd en gång och köpt i somras
så den är som "ny" höhö


Jannina, kommer du ihåg den här festen? mittemot mig,
fan vad kul vi hade!


Kommentarer
Postat av: jannina

HAHA! Ja, grym fest :D

Men du, vem är han brevid? :D

Postat av: Anonym

det är ju Kim :P

2010-01-07 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback