Yeah

Hejsan alla glada, idag har jag shoppat ännu en julklapp till mig själv.
en jacka :)
Påminner väldigt mycket om den som var med på inlägget "yes pleas santa" där det var en massa bilder på vad jag önskade mig.
Så jag är glad glad glad
Den är snygg, och jag kommer bli dubbelt så snygg när jag har på mig den nu.
Älskar sånna plagg

Just nu är jag i iggesund hos danne :)
Johanna ska komma snart och vi ska kika på en skräckis
vill försöka dra ut så långt som möjligt på att gå hem, har nämligen bråkat med mor
Och det är aldrig trevligt
så får se om helvetet bryter lös när jag väl kommer hem
fast hon ligger väll och sover när jag kommer hem, hoppas jag....

NU har jag snokat lite på dannes dator, och hittade lite bilder från när Angelica och Steve hade fest...
Titta och njut




Kommentarer
Postat av: Sebbe

Nu förstår jag vad du menade med du i den där tröjan med spets om du minns det!:-)

2009-12-23 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback