Varning för gnäll/tjat/och redan diskuterat ämne

Okej, jultomten, skit i dom där kläderna och m.m som jag önskade mig i julklapp...
Ger du mig ett jobb så kommer jag vara så lycklig över att jag slipper jobbcoachningen.

Det är så jävla dryyygt, okej om vi skulle gå dit och va där en timme,
för det tar fan inte mer än en halvtimme eller mindre än att titta om det kommit några nya jobb på platsbanken eller andra jobbsajter....
GAHH, jag sitter där och tänker på allt jag skulle kunna göra ist för att sitta vid datorn där på det där jävla skitstället
Som idag har jag haft skitmycket att göra, då sitter man typ där i tre timmar och väntar på att få gå och göra dom där sakerna.
fan jävla skit, imorse klev jag upp nio (det där börjar nio) jag var där tio över nio
man har liksom ingen lust att lägga ner någon energi för det känns så himla onödigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback