Underbart skönt

Fan vad trött jag är gott folk
ifall ni var intresserad att veta tänkte jag....

Full rulle sen jag vaknade igår, först så var jag på lunch hos angelica och steve, myspys
sen fikade jag på stan med en viss asfräsch person, det var väldigt uppskattat :)

satan vad kallt det är, såhär kallt brukar det väll inte vara :( eller har man glömt bort det bara

Sen åt jag även middag hos steve och angelica, och min lördagsfrukost också, och kom nyss hem därifrån efter att ha stått och gjort langos i flera timmar hos dom, langos är ruskigt gott, MUMS
nu ska jag lägga mig NAKEN i min säng och njuta av att jag är ensam hemma
Får se om det blir bio med björne ikväll

isf Avatar, som jag tror är ruskigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback