ujuj

Hey, sitter och luktar solaruim, mys huh?
måste nog duscha innan jag lägger mig, men orkar jag? näää knappast
men måste man så måste man.
Fräknar har jag fått också

Vad händer i nyår gott folk?
jag ska nog dra till sundsvall med min favoritbrud och gå på fest
ska bli kul, ser fram emot att träffa lite nytt folk

vad ska man ha på sig? :S
det är den stora frågan, fan, leta lite idag på stan, men hittar ingenting, då menar jag INGENTING
fuuu

Har varit med Jannina idag hela dagen, var meningen att vi skulle gå på avatar, men det var fullproppat med folk, så vi ska gå imorgon ist :)
Ska se den för andra gången, det ska bli nice, enligt mig så är det en av världens bästa filmer, utan att överdriva :)



Kommentarer
Postat av: Sebbe

Johanna S + Fräknar = Ujuj :-)

2009-12-29 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback