Right now

just nu :
städning av rummet, ajax är just nu min bästa vän.
och är det bara jag som har fula "hemmakläder" kläder som man går runt i hemma när ingen annan ser en
Jag har oftast en ful gammal tröja som jag klippt upp halsen på, för en del tröjor stryps man i....

Den här tröjan hade mamma på sig på en stadtsfest en gång i tiden i hudik, när stadtsfesten var i parken där man går runt och minglar på balen, rådmansparken?
haha nä vet inte
iaf så hade hon på sig denna (både hon och jag är ett stort fan av nalle puh)
IALLAFALL
så fick hon Sven Ingvars autograf på ena axeln och sen var det någon annans autograf på andra
vem minns jag inte just nu tyvärr

Så hittade jag tröjan för ett tag sen och klippte sönder den, det var ju ändå min tröja
och autograferna var borta
såå hon blev sur på mig, hade varit förståerligt om autograferna hade synts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback