Myssöndag

MM nu äre mysigt att titta ut
massa gatuljus tända och julpyntingen i stan..
synd att man inte har ngn man kan krypa ner i sängen med och mysa med till en film
Någon som ställer upp ?

Nä ist ska man iväg och städa trapphus IGEN, hehe
var så skitigt igår i dom två jag städade så jag pallade inte göra dom två andra, så sköt upp det till idag
Det är det som är så dåligt med att jag kan bestämma själv när jag ska städa dom där trapphusen, blir alltid att jag skjuter upp det några dagar...
Men ska ta med min ipod och pallra mig iväg, går ju snabbt när man väl dragit sig iväg :)

Händer ikväll då?????
kanske träning med angelica, fast verkade lurt, får väll träna själv annars då.
Har ju gått på gym i veckan, och inget jympapass alls, då känns lite som man inte tränat ngt...

som sagt, sugen på film eller lite kvalitetstid med mig ikväll?
det vet jag att ni är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback