MUU

Mjölk är så jävla gott, var på hemköp preics innan robinson och köpte chips, Oreos och en liter mjölk.
(för att doppa oreosarna i)

Och snart har jag druckit upp hela mjölklitern, har glömt bort hur gott det är med riktigt kall mjölk.
Dricker aldrig mjölk pga av vi aldrig har det hemma, eller jo vi har det, men det är "mammas" mjölk.
Det är röd mjölk som hon har i sitt kaffe, så det blir liksom inte att man vill ta för mkt av det.
Så nu köpte jag en "egen" :P haha
Sen så dricker jag bara vatten.. vilket iof är bra

Lugn helg kan man säga, idag har varit en bra dag, sov till 1 :O vilket är länge för mig
så när jag vaknade var jag, allså nivet kanske att man kan känna sig trött när man sover så länge, typ som man varit i koma och nyss vaknat upp (fast det vet ju jag inte hur det känns :P)

känner att det bara varit tråkiga inlägg, ursäkta för detta, men har inte haft någon riktig lust att vara aktiv och rolig på bloggen sista veckan...

JUSTJA, jag kanske ska börja praktisera på gunnars jobb, då slipper jag ju jobbcoachningen iaf
JIPPPI FÖR DE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback