Men sluta

ÅHÅHÅHH vad bra jag mår nu, avatar var en riktig toppenfilm allså
har inte riktigt smällt den än, sitter och tänker igenom den, skulle vilja se den engång till nu på engång!

Dock blev man ju lite lätt depp när man kom ut och såg att det snöar ännu mer
den snön vi har räcker gott och väl, perfekt julstämning

Iaf, dock vet jag inte var genren "sport" hörde hemma i den.
Mycket fantasy, vilket är ett stort plus då det är en av mina favoritgenrer, sen på reklamen innan filmen så visade dom en trailer för en film som kommer i feb som jag gärna skulle vilja se, fantasy of course ;)

jaha och vad händer nura folket?
jag vill göra ngt, men fan kanske lite sent att börja fråga folk om man ska umgås
får väll nöja mig med det bästa sällskapet som finns då, nämligen mig själv.


Bio i februari någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback