MEN FLÖÖT

Hejsan bloggen... min bästa vän i ur och skur... hähä

Igår vart det en random utgång, ovanligt va?
blev jättesugen bara sådär så då tänkte jag varför inte liksom?

det var kul, Björn vann pengar den turgubben, skulle jag också vilja göra ngngång.
men jag fattar mig ju inte på mig dedär...
ska ju ut imorgon, angelica ska ha fäääääst
så då måste man ju offra sig lite ;)

kvällen spenderades på så sätt att först träffa jag hanna, danne och björn för att dra en pizza på amandas, ultimata bakismaten och bästa pizzorna såklart!
Sen drog vi vidare, först hemmakväll, tror vi var där en timme och yra runt :P haha
valde iaf tre filmer, köpte godis och en varsin Ben & Jerrys, MUMS!
Sen vidare på hemköp, chips, portello (godaste fucking jävla drickan)
sååå svull kan man lugnt säga..
Lite pics



Kommentarer
Postat av: Hanna

JÄVLAR?!?! Varför ett kinderägg oxå?:P Och vilken glass var godast?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback