Kommentera mera!

Jag vet att jag varit usel på uppdatering, men det skiter kanske ni i?
Ett tips om ni vill ha fler uppdateringar, KOMMENTERA VETTJA

Dagens middag : måltidsersättning med jordgubbssmak och en kiwi mums

Har ju hållit på med måltidsersättning och mycket träning nu ett tag, eller jag började kanske för en månad sen med måltidsersättningen, och tränat har jag ju gjort hela tiden men det har inte varit så seriöst, nu äre minst 3 gånger i veckan iaf..

Dock tror jag att jag äter för lite vissa dagar...
Jag äter vanlig frukost och vanlig lunch, sen äter jag måltidsersättning..
annars skulle jag dö, sen försöker jag att inte äta bröd, potatis och pasta, det går väll sådär
det jag inte kan hålla mig ifrån är mackor.

Förra måndagen såg mitt matintag ut såhär :

11.45 en banan
12.10 två hårdbröd mackor
17.30 måltidsersättare
21.00 nötter, te och inlagda vitlöksklyftor

 

haha, det där kallar jag en en balanserad kost, ni kanske funderar på dom inlagda vitlöksklyftorna, jag höll på att känna mig sjuk och då tycker pappa att man ska trycka i sig en hel burk sånna helst, men jag tog bara några stycken, hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback