Det låter som en plan

Hohohohoh
snart jul gott folk, någon som sett julkalendern? jag har inte ens tänkt på det
känns som att det suger hårt
kanske ska se lite mysteriet på greveholm, ett avsnitt om dagen, så man kommer i julstämning :)

Snackade med snyggaste Jannina idag, vi började planera lite om P&L redan :D höhö
Sen planera vi flytt också, tankarna kan ju gärna flyga iväg lite då

vi har iaf snackat lite lätt om att flytta tsm till Sthlm någon gång nästa år, efter sommaren kanske?
först ska hon til cypern, och jag hoppas på ett jobb i S-svall eller här hemma, så jag kan spara pengar
som jag sedan använder till nöjen i sommar.

Danne, Jag, Hanna och Björn har kallpratat lite om Sunny Beach vilket skulle vara underbart!

Men mycket kan ju ändras på vägen, men sthlm siktar jag mot iaf, vet inte om jag orkar flytta någon annanstans innan, till eget allså.
Om jag får jobb i S-svall får jag hyra snyggingens lägenhet,
så det är ju übernice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback