Brainfreeze

Sitter och dricker julmust som har stått ute i vårat trapphus, shit vad kall den är
man får brainfreeze varje gång man tar en klunk, då äre nästan lite för kallt.

Idag har jag städat 7 STYCKEN trapphus, kommer drömma mardrömmar om dom där jävla trapphusen
gick relativt snabbt ändå, för det var inte så skitigt, det är mer skitigare typ på våren och hösten än nu när det är torrsnö, eller vad man säger
slask är värst usch

Fick en julklapp av vice värden som äger de "gamla" trapphusen (där jag städat i 7 år eller ngt)
En chokladask, ser väldigt smaskig ut, hehe just nu har jag många chokladaskar hemma
jobbigt :S
Fick ju en hel säck med typ 6-8 chokladaskar av Gunnar i julklapp för att jag städar trapphus.

Imorgon bär det ju som sagt av till sundsvall, jag längtar som en tooook
längtar även till förberedelserna, ansiktsmask, bad, fotbad, färgning av hår, inpackning av hår, manikyr, pedikyr
hmmm, glömde jag ngt? jo bodyscrub, är nästan det viktigaste ju
JAG LÄNGAR
det ska bli en vild natt, vi är bjudna på två fester, kan bli intressant

Justja, en tant som jobbar på mammas jobb, gav mig en julklapp?
hehe söt tant
presentkort på HM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback