Biobiobiobio

trallalala jag ska på Avatar :)
Längtat efter att få se den !
Blev lite strul med bokandet och det, men bra att Fröken Åker är så snäll så att det löste sig..
Action, Thriller, Äventyr, Sci-Fi, Fantasy och Sport, det är genren på den filmen, sjukt många! haha

Sitter och sjunger med till min playlist, eller mer skriker, det är väldigt vackert må jag säga

Som mamma ska alltid berätta när jag var liten, och Skönheten och Odjuret nyss hade kommit ut, vad var jag? Hm kanske 5 år kanske, no idea
men iaf, så ställde jag mig i köket och sjöng om en ros för mamma och brorsan,
så började jag böla som en tok medans jag sjöng..

Mamma: Men johanna, varför gråter du?
Jag: Men det är ju så vackert

Jag tror jag menade att texten var vacker, inte min sång, men ja lite kul iaf
Fick ni veta det också, kul va?


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHA! åh herregud, jag kan fan inte sluta skratta! bästa sortens humor, lätt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback