Uppdatera mera

Jo jag borde kanske uppdatera här, men ibland så.

Ibland har jag faktiskt ett liv också :D
haha

det är faktiskt sant.

haft en bra dag med Netto och Patrick.
Först solning, sen Donken, sen bio
och mitt nya nyttiga liv har spruckit.
men på måndag, eller? hur var det ;)

Vi såg harry potter igen, den var mycket bättre den här gången.
det första jag gjorde när jag kom hem var att börja läsa boken. så jag kan börja på den sista....

Tänkte underhålla er lite

mina deformerade tår, ingen vacker syn.
Men jag kan inte göra annat än att skratta
tur att jag inte hade en deformerad näsa iaf.


Två saker jag tycker är äcklig på människor,
armhålor och fötter
blä.

Kommentarer
Postat av: jannina

mooongooooo ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback