Serious Business

Okej dom kom aldrig hem igår :D
det är nice.
dom anläder imorgon ist.

Så jag njuter lite extra av ensamhemmaheten

Igår spelade jag Hanna och Hannas kompis Thomas minigolf.
jag hade inställningen att jag skulle förlora
och efter att ha slagit 7:or dom tre första banorna så såg det mörkt ut.
Men jag kom delad första plats :D
inte dåligt

nu ska jag städa lite, färga håret
köpa pizza och sen gå till hanna som bjussar på tårta

På måndag börjar min hälsosamma livstil.

Hur många gånger har man inte tänkt så?
"men imorgon så ska jag bli nyttig"
"på måndag ska jag börja träna och äta bra, och inte äta nåååå godis alls"

jag gissar att det inte är bara jag som har sagt så till sig själv.
Men nu äre serious business

det är inte lika roligt att äta t e x godis, om man äter det varje dag.
eller liknande, ni fattar va?

jag har inga begär efter saker längre för jag äter det när jag blir sugen.
men som sagt

PÅ MÅNDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback