Posessness

Jag är verkligen besatt av harry potter nu.
Måste sluta. måste.. sluta...

Nä men igår så läste jag ut halvblodsprinsen, visste ju redan ganska mycket då jag sett filmen två gånger.
Fast så kan man ju inte tänka heller, för dom skippar ju väldigt mycket.
Det är ju förståerligt för annars skulle filmerna bli timtals långa.

Jag läste kanske 600 sidor mellan 19.00 och 12.00 igår.
sjukt. jag vet inte, det är väll ganska mycket?
jag var lite yr efter allt läsande.
Ändå började jag på Dödsrelikerna, men somnade med boken i famnen.
Det ända jag tänker på är att jag vill fortsätta läsa, få svar på allt


En rätt så sliten johanna,
men ändå glad över att äntligen få börja med sista boken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback