Helgens bravader

Bra helg, blanding av lite allt möjligt.
Fest i fredags.
Och igår umgicks jag med familjen, mammas kusin och hennes gubbe var uppe från gnesta
vi åt god mat, drack gott och badade tunna.
det var så sjukt skönt, för när man satt i tunnan blev man väldigt avslappnad, och sen efter en kopp te och lite paj så somnade man som en stock, och sov alldeles för länge
Men skönt vare

Kände mig som en ny människa imorse när jag vaknade

Och givetvis har det varit mycket harry potter läsning.
Jag förstår dock inte hur dom ska få ihop filmerna, för i halvblodsprinsen (filmen) så brinner "kråkboet" ner, allså Rons hus.
Men i boken gör det inte det, och i dödsrelikerna så återvänder dom till kråkboet.
Konstigt att dom bestämde att det skulle brinna ner i filmen liksom.
Aja, om man inte är insatt så fattar man nog inte så mycket, nörden liksom.



Harry potter och en drink, sen en usel bild på Annelie (mammas kusin) som sitter och njuter i tunnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback