Gingers in my heart

Bara jag som sitter i kanske minst flera minuter och undrar vad man ska ha för överskrift?

Tror inte det iaf, idag har varit en ganska soft dag, vaknade vid nio, åt frukost, tittade på lite toy story med calle, läste lite harry potter, sov lite, läste lite mer harry potter.

Sen städa jag trapphus, och nu tvättar jag, ska städa rummet och garderoben.

När allt detta är gjort ska jag ta en dusch, krypa ner i den RENBÄDDADE sängen med vaniljte, och bara läsa
LÄSA LÄSA LÄSA
jag har blivit besatt, jag älskar harry potter, okej jag är ingen übernörd.
men böckerna är sjukt bra.

Sen att han som spelar Ron i filmerna är sjukt het är ju bara ett plus,
han var inte het förut i dom första filmerna, men nu, yummie

jag är lite svag för rödhåriga för er som inte vet.
fast det är sällan jag ser snygga riktiga rödhåriga killar, antingen har dom färgat håret rött (vilket är fusk)
eller så har dom rött hår och är skitfula.

ska nog hitta min rödhåriga prins så småning om, hoppas jag.


yummie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback