Gäsp

Imorse stod klockan på 05.45
KUL
jag skulle upp och övningsköra.
det gick bra.
känns som jag måste ligga i lite, men jag har ingen ork eller lust
men måste väll.

Igår var det ändrade planer, jag träffade Jannina och vi snackade skit och skratta, like always
dock var det en alldeles för kort stund, men det ska vi ta igen idag
Hon ringde nyss och frågade om vi skulle hänga.
och jag som planerat, läsa bok och slappa, och sen träning ikväll blev glad.
Då blir min dag spenderat på annat bättre sett.
men träning blire ju fortfarande.
(Igår gick jag och jannina på hemköp, jag kom ut med vindruvor och en ramlösa, DUKTIGT va? )
haha
rätt så stolt faktiskt.
Nu ska jag göra mig iordning, ser ut som ett mongo, då jag sov lite efter jag varit på körlektionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback