En av de bästa

igår så hängde jag med en av de bästa
kännt henne så länge och det känns som att det är svårt för oss två att "glida isär"
för även om det var evigheter sen vi sågs eller umgicks så är det alltid samma avslappnade känsla mellan oss.
det är så jävla nice
Med vissa kan det ju bli typ stelt kanske ett tag i början.
Men inte med jannina :D
och igår vare lite fest som gällde
fast blev ingen utgång för mig, jag hade bättre, mysigare och roligare saker för mig.
Kan involvera en viss pojke också, hehe ;)

igår försökte jag och jannina ta bilder tillsammans, men det gick sådär. i stressens ögonblick och allt.


Jävla snygging

"hej-jag-har-fått-något-uppkört-i-stjärten-looken "

en av de många försök till fin bild tillsammans, Jannina blev ju givetvis snygg.
vad jag gör vet ingen, jag står där och är oskarp

Kommentarer
Postat av: jannina

söt du är!

du är bäst

2009-08-23 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback