Träning, ojeej

sitter och väntar på att jag ska cykla iväg och träna, 
gjort det typ hela dagen, eller ja jag har solat också, och städat en himla massa

Igår var det ju 50 års fest, väldigt trevligt må jag säga, pågick hela dagen ute i fläcka i det finfina vädret, kändes ju fan som sommar :O 
God mat, trevligt folk och mycket skratt
sen på kvällen blev det utgång, det var också roligt, fast är man nykter så äre inte liiika skoj som när man har lite alkohol i kroppen, men jag klagar inte, för vi dansade och även där mycket skratt, 
hittade en 500 på dansgovet, haha, den köpte vi drinkar för, bland annat cosmpolitan, den är ju sjuuuukt god. 
men även sjukt dyr.

Nu gäller det hårdträning hela veckan, sen kanske en liten utgång till helgen, med Angelica, det var ju ett tag sen 
men får se, har börjat tröttna på utgång, konstigt nog, 
känns bättre att stanna hemma, spara pengar och sen träna på morgonen.
Striktare, bättre, billigare 
så ja, utgång eller inte, det får vi se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback