Slappardag

Idag har johanna slappat till tusen, låg i sängen tills nyss :O
inte bra
men har inte haft något att kliva upp till så då blev det så. 
ska snart gå och städa mina trapphus åter igen. 
så då får jag någonting vettigt gjort idag iaf 

Och som jag skrev igår så skrev ja ju att jag inte skulle till sthlm
ändrade planer igen 
ska nog åka ner lördag efter kursen, så då får jag shoppa lite ändå ! 
Beyond Retro here i come :D 

Gårdagen på bockarna var rolig
Det började med att det inte skulle bli någon pubmacka, men det ändrades ganska drastiskt och det blev en ändå
Jag visste inte att man kunda välja bea på den, ist för tzatsiki, men nu vet jag, det var mumsigt, hann smaka lite av en tallrik som inte var min. 

nu blire trapphus, 
tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback