HÄÄLG

Japp, inte för att det gör mig någon skillnad om det är vecka eller helg. 
är lika ledig hela tiden, höhö 

Snart ska gunnar bjuda på bankok kajen, MUMS 
sen ska man göra iordning massa saker till 50års firandet som sker imorgon, jag ska bland annat göra min special kladdkaka, den som har två kladdkakor och massa gottans glasyr liknande mellan kladdkakorna och runt om. 
sen ska jag nog inte göra så mycket mer :P

Sen kommer de sista personerna från borås, Gunnars systers söner. 
Per och Erik. en är redan här Johan 
så ja ska bli intressant och se vad det är för pyser 
Sen imorgon äreeee fääääst 
haha nja kommer nog inte dricka,
eller ja, det vet vi ju hur det slutar 
mohaha 

Nu äre lunch som gäller ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback