HÅÅÅR

Fan vilken tråkig dag, 
först så vaknade jag vid typ åtta, låg och fundera på vad jag skulle göra resten av dagen. 
Kom fram till att jag inte ska göra ett skit 
somnade om sov till ett.
och sen dess har man suttit här, badat lite, ätit lite, sett på tv lite, sett top model och suttit här 
vakat auktioner på tradera som en galning. 
dom är snart slut och jag hoppas verkligen att jag vinner 

Iaf så är jag sjukt less på mitt hår, färgen frisyren ja, allt ! 
men ändå är jag nöjd, bara så sjukt uttråkad på att jag ser likadan ut jämnt. 
mamma klippte mig, hon klippte givetvis av för mycket. 

(FUUU det är någon som bjuder över mig nu, jävla skit ! ) 

ja men som sagt, lugg skulle ju inte vara fel, men när jag har lugg vill jag bara ha snelugg igen. 
jobbigt läge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback