Frukost

Det blev utgång igår ändå. 
med elin och hennes kompis milena. 
det var skojj :)
Lite sliten idag, fast då drack jag inte så mkt igår ändå. 
fast hade ju bara ätit pasta med fetaost igår (igen) 
innan jag började dricka, smart johanna 
Drack pinacolada, det är inte så gott som jag föreställt mig, det är alldeles för sött 
buuu
När man vaknade så skrek ju magen efter pizza och litervis med cola. 
men fan ser man ut som man gör så orkar man inte gå och köpa.
Fast iof, det finns ju onlinepizza i hudik, måste prova det någon gång. 
Bara gå in och klicka vad man vill ha, betala med kortet och sen kommer dom med maten.
bekvämt om man är i min situation. 

Men istället så var man väldans nyttig och åt omelett med makrill, och det gav ju samma effekt som en pizza skulle gjort 
som är att jag blev mätt 

Nu ska jag se film, sen duscha sen städa mina förbannade trapphus, tackhej 


Det ser inte lika gott ut som det var 
mjums 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback