DÖÖÖD

jag är helt död i mina ben.....
GOOOSH
känns som jag inte kommer kunna gå på flera år 
haha nä men nästan iaf 
körde ett medel/puls idag på friskis 
det var tungt, sen när man var som svettigast och rödast i fejjan så cyklade man och städade trapphus, 
strongt gjort johanna 
jag var nog bra fager där jag gick i mina nersvettade träningskläder och poa på 
Men fint blev det 

Det är cirkelgym på lördag, 90 minuter, då varvar man gym och gympa. 
vågar man gå? eller dör man halvtid 
kommer nog inte våga, vill inte skämma ut mig 

aja, tänker jag mer på träning så spyr jag. 
nu ska jag bara slappa, gosa ner mig i en renbäddad säng, nyduschad och grejer 
mysa lite med mig själv (mohaha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback