Sjuka människa

Dagarna går fort när man har jobb, skönt.
Efter jobbet idag så gick jag en runda på stan, skulle titta lite på intersport, en affär jag aldrig är inne på i vanliga fall men ikväll så får jag 20 % rabatt på hela deras affär, allså alla friskis medlemmar, jag och tanterna dåra haha.

Aja iaf, poa på lite och titta där inne i affären så plötsligt såg jag Roger, det är ganska sjukt ändå, bor i världens håla, liten fjuttstad.
känns som jag borde springa på han var och varannan dag, men icke. sist jag såg honom var på rättegången, som var drygt ett halvår sen kanske ?
så det känns lite upprivande att se han. vet inte varför.
men ja kanske inte så svårt att förstå varför, sen tänker jag, tänk om folk runt omkring i affären skulle veta vad han gjort.
bara jag som vet. allså som var där i butiken, bara jag som vet hur lågt han kan sjunka, hur sjuk i huvudet han är.
Bara jag som vet hur mycket han skadat våran famlij.

Sen att han tog Zeke till vetrinären och avled honom var ju det värsta nästan.
Han älska Zeke lika mycket som jag och mamma älskade den hunden,
ändå har han hjärta att åka till vetrinären och ge honom en spruta, helt frisk hund.

Ändå fick han fjuttstraff, fan, livet är orättvist.
jag hoppas att jag slipper se han mer.
men så länge jag bor kvar här så får jag väll fortsätta stå ut med att se han lite då och då.

Orkar inte tänka nå mer på han, han är inte en sådan man ska ödsla sina tankar på,
isf elaka tankar,
nu ska jag träna.
cykla i regnet kommer säkert bli en hit.

sen ska jag städa trapphus.
sen decka när jag kommer hem
längtar redan till sängen.
suck

Puss & Kläm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback