Rutin

Rutiner är faktiskt skönt, kommer ihåg att under vissa lov när jag gick i skolan (haha lät som det var evigheter sen)
iaf, så kunde jag längta lite till skolan, inte till själva skolan.
Utan mer till att komma in i rutinerna, sova, vakna, skola, träna, sova.
haha låter som ett roligt liv.
Aja iaf, det jag vill komma fram till är att imorgon så börjar jag med mitt nya jobb och med det tillkommer också rutiner.
Mycket skönt.
fast denna vecka som varit klagar jag inte på, men de veckorna före det.
inget att jubla för.

Sovit mycket lite de senaste två dagarna och måste nog lägga mig nu för att kunna komma upp, kanske hamnar i dvala.
:O
Komma försent första dagen på nya jobbet.
ausch, skulle inte vara så bra.

Mina dagar kommer spenderas med anette som också jobbar där.
det är guld värt, dagarna kommer flyga fram och jobbet kommer nog inte vara lika mycket pina.
hehe
Puss på henne
 


Ahjuste, måste bara berätta att jag hade en.... öhm. inte sexdröm kanske, men en närgången dröm om en i the kooks, Det  var Hugh, han spelar gitarr, typ brunt lite röd lätt lockigt hår.
okej låter ganska sexigt när jag beskriver han, men han ser inte så bra ut.
Iaf det var mysigt. haha.
synd att det inte var Luke (sångaren) ist. för han är ju ruskigt het, eller ja, han blir det för att han sjunger så sjukt bra. mmmmm, eller ja, ngn annan snygg kille skulle ju också funka.
hatar sova ensam.


får försöka ändra på det.
öhm.

aja
gonatt,
önska mig lycka till inför morgondagen
:*



Här är dom,godingarna
 kanske dom bästa?




Kommentarer
Postat av: nolltre

Lycka till. Kommer förbi och äter någon gång då jag är hemma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback