Rödspätta

Hej.

Nu har jag äntligen packat upp min väska sen sthlmsresan, vet inte varför den inte blivit uppackad tidigare, den har bara legat på golvet och glott.
Men nu så. nu är golvet fritt från resväska och annat onödigt.
har även fixat mina fönster, som har varit täckta med bruna lakan hela sommaren pga att jag har sol i mitt rum hela dagen. Blir ruskigt mycket bastuvarning på mitt rum då.
Iaf så hjälper dom där bruna lakana, låter inte så fint. haha. Men inte ngt man tänker på.
men nu är det riktigt fint i mitt rum, om man bortser från sakerna som jag ska dra ner i källarn, rensat garderoben.
Det är ju alltid lika roligt.

Idag var det träning, rolig ledare, hon är polska, hon bryter på polska och nästan alla hennes låtar på passet är polska.
Så det är ju lite ironiskt tycker jag, även en liten grej till är att hon ser väldigt polsk ut, ni vet, polskor.
öhm ja.
iaf

En ny kärlek.
Mörk choklad med chili, det borde ni prova, först smakar det mörk choklad, sen eftersmaken är en brännande smak av chili.
En gammal kärlek som jag nöter nu,
You Don't Love Me - The Kooks

Hej dusch, hej säng, hej sova


Kommentarer
Postat av: nolltre

Förlåt för att jag är petig besserwisser, men hur är det ironiskt? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback