Ledig ! gahh

Söndag, min ändå lediga dag.
Mycket skönt
Har spenderat hela dagen i sängen, den kände sig lite ensam så jag joina den.
Öhm.
ja iaf så var jag och anette ut igår, vi titta när jonas var med och tävlade i Guitar Hero, han är sjukt duktig väldigt imponerad faktiskt.
Tror det var fler som var det också.
Han vann 5000 skr på resegubben. Det är ju inte fy skam.
Tänk att få åka till Thailand eller ngt nu när det är pissväder ute.
Kallt och grått.
hua

Iaf så ska jag träna snart. något måste jag göra idag, inte bara lata mig.
Har tränat alla dagar nu utom igår.
Är lite stolt (H)

Från att inte ha tränat typ på hela sommaren.
Det ska hålla i sig också.
försöka att träna 5 gånger i veckan som jag sa förut, det är lätt tror jag, för det är rutin nu,
Först jobba till fyra sen hem byta om och cykla iväg. Hade nog inte blivit av lika mycket om jag måste fått komma hem och vänta ett tag, typ till sju, för då hinner man tveka några gånger. Därför är fem en perfekt tid.
Idag är det polskan, och till erik som inte tyckte det var ironiskt så är det för att allt var så polskt med henne,
utseendet, val av låtar, hennes brytning och ja tillochmed kroppsspråket.
Men det kanske inte var så kul. men yeye

Anette sov här, guh vad jag gillar henne. hoppas att vi kommer hålla ihop länge, hoppas hela livet .
13 år hittills iaf, så varför bryta nu.
bara bre på massa år till.
Amsterdam till nyår ? :D jo vi ska nog boka hostel i början av oktober, då jävlar.

Sen flytt till sthlm, men det är bara ngt vi snackat om, vi får ta det som det kommer.


Haha, jag och anette i nian ? haha fina vi var

Kommentarer
Postat av: nolltre

Du har nog inte förstått innebörden av ironi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback