Kul liv

Mina dagar ser ut som så att jag jobbar, sen tränar jag, sen hem äta duscha och sova.
kul liv.
men snart slut på jobbet, så då blire väll.
träna. sen vara arbetslös.
hm, då låter det mer lockande med situationen idag. tss.

Vill att det ska hända ngt.
dra någonstans. bort från det här
okej jag älskar dock att träna, det är sjukt skönt och börjar redan se resultat. det är grejt.

ibland förstår jag mig inte på killar, någon man trodde man kände. eller ja "kände" då.
kan ju inte riktigt säga att jag gjorde det.
pallar inte tänka mer på det, det har tagit upp för mycket av mina tankar, typ som varför osv.
haha säkert ingen som fattar nu vad jag snackar om.
men vill få det ut ur världen, bäst om man glömmer
vissa personer ska bara glömmas, det är lättast så.
Lite jobbigt dock.

Inte visat allt jag shoppat sen jag var i sthlm, men det pallar jag inte.
så hoppas ni inte blir alltför ledsna.

Ne men nu ska jag sova, har ju ännu en spännande dag att se fram emot i min spännande vardag.
haha
inte.

Aja
pusshej



mm bra bild.
ville bara fylla ut lite
ny tröja från sthlm, axelvaddar i den, haha

Kommentarer
Postat av: neto

du är snygg johanna.

och vi är sjukt uttråkade

jävla skit

2008-09-17 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback