Jobbigt med rubriker

Jag kommer aldrig på vad jag ska skriva på rubrikerna, man ska ju skriva ngt som drar till uppmärksamhet, så att ni som läser blir nyfikna på det och vill läsa vidare.
Men jag är inte så bra på det.
som ni märker kanske.
haha

Titta igenom mobilen och hitta ngr bilder som jag vill dela med mig av.
idag har jag städat trapphus. kul. inte.
Nu lyssnar jag på bra musik och har trevligt sällskap på msn,
vill inte lägga mig, för jag vill inte att det ska bli måndag, vill inte jobba på skitjobbet.
bajs skit. helvete :)
yeye
inbokat i november, resa till min syster i borås och sedan i slutet av november ska jag hälsa på min baldejt.
Han saknar mig så tänkte offra mig lite för han tänkte jag, ha.

nu kommer bilderna
titta och ja, gör vad ni vill.


Angelica förra sommaren, vi åt jordgubbar och sprutgrädde.


Mitt söta brorsdotter, mums.


haha jimmy ser ut som en sliiisk



Erik på köpmanberget efter balen. mörkt och mysigt.
bästa picknicken också !

HAHA, bästa bilden, anette och jag studerar porr, "okej" tänker ni


på mitt jobb får jag iaf god mat, kompenserar lite att allt annat är skit.

Jag och angelica på studenten, efter lite för mycket alkoholintag tror jag visst.

Nyss hemkommen från sunny beach, tyckte väll jag var lite brun, ny tröja också. aldrig använt typ.


jag och anette i. 1an gymnasiet, tror jag. hm.


avslutar med denna,
den vill jag ha, men jag är pank ! bajs.
hoppas den finns kvar på torsdag. hehe

Kommentarer
Postat av: neto

tröjan var fin.

bra porrbild :)

vi slutar båda tre imorgon. sluta gnäll

och vi kan hitta på nått ;)

2008-09-22 @ 00:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback