Jobb är lika med frihet

Idag var det jobb som gällde, och skitlugnt på jobbet, skönt.
Fick 20 kr i dricks, woho,
min syster ringde mig när jag jobba och skämta till sig lite och sa,
jaså du jobbar du, jobb är lika med frihet som hitler skulle sagt.
öhm ? ja
sen hann jag inte prata så mkt mer och fick avbryta samtalet efter hennes (kloka?) ord där.
haha fatta ju inte ens vad hon menade.
men så är det jag som är seg kanske ?
Hatar mitt jobb, ska jobba 5 LÅNGA veckor till. hur fan ska jag klara det.
tycker 2 veckor har varit kämpigt, men får tänka på allt jag har att se fram emot.
ska til borås till syster, och hälsa på erik i linköping, sen kanske se johnossi. så hårt är inte livet ändå. men just nu så kanske dom här veckorna skulle kunna få flyga fram lite. träning och jobb sen nöjen.

lyssnat igenom lite musik som det var ett tag sen man lyssna på.
så lyssna jag på Lilly allen, och är det bara jag som tycker att kate nash är sjukt lik henne, allså röst och samma sound, och ja för det mesta ganska mycket.
haha
nä men trodde en snabbis först när jag hörde kate att det var lilly.
iaf.
Imorgon = min ända lediga dag,
Nästa helg =  fest med anette i sundsvall mums
Till veckan = LÖN
fett med cash, kaaatjing!
haha
trötter.

renbäddad säng, och jag är alldeles oljig, masserat en anette med ryggsmärtor, ngt man får ta i vårat jobb ;)
haha

jag saknar snelugg, bajs.


Kommentarer
Postat av: Syrra

Arbete gör dig fri...

sant, men inte så politiskt korrekt om man tänker på vilken grind det stod så på i nazityskland..

Står väl kvar än kan jag tro..

Ja ja, jag å svart humor

Puss

2008-09-30 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback