Huvudstaden

ja det känns hur skönt som helst att lämna hudiksvall för att komma till stockholm och vara här en vecka.
Sjukt skönt, komma bort från allt.
Det härligaste är ju att jag och anette är ensamma i brorsans lägenhet till helgen och därav att vi säkerligen kommer gå ut och partaja lite.
Eller det är planerat att vi ska göra det, kanske onsdag också för då ska bror ut, tänkte hänka honom, men tror inte han vill det vi är ju småungar jämfört med han, men skulle vara roligt.

Kom hit igår och jag bara njuter, linnea och calle är underbara små vararelser och tycker det är lite synd att dom inte bor närmare så jag kan vara barnvakt ibland, för dom vill man vara barnvakt åt. :)
haha

sen fick jag veta nyss att jocke och anna har bestämt att jag ska bli gudmor till Linnea, blev lite rörd, är ju redan faster åt tösen, men så får jag bli gudmor också.
Dubbelt upp liksom.

Imorgon kommer Anette, ska åka in och hämta henne sen blir det stan för hela slanten.

Hoppas att veckan går sakta, fast den kommer nog flyga iväg, bajs.
missar dock marknaden, men jag är faktiskt tio gånger hellre här och festar, haha.

Sen ringde chefen på kardinalen (en resturang i hudik för dom som inte vet)
och sa att jag kunde börja på måndag, känns bra.
anette jobbar redan där och kommer bli så sjukt mycket roligare att ha en man känner där man jobbar, och anette har jag aldrig tråkigt med.
fan kännt na sen 6-års, det är länge den.
och jag älskar henne, delar allt med henne.

Sitter just nu och tittar på min brorsson när han spelar nintendo wii, han är en hejare på det.
han är bättre än mig, fast jag har typ bara provat, han har ju nött.
han spelar spel för 7åringar han är 4 själv.
haha lite sjukt.

aja. ska avsluta och se tv med min bror.
hoppas ni alla hare bra, för jag har det toppen :D



Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback