Filmer

Jag brukar tycka att fredagar är sköna, eftersom att man har helg att se fram emot, men nu, nä.
Ska jobba imorgon och det är inte ngt att se fram emot.
Kan ju vara glad att jag får börja en timme senare.

Ikväll ska jag äta god mat och se film, själv. eller ja maten sällskapar ju mamma och gunnar mig vid, men sen filmen blir det att krypa ner i sängen med en kopp te, och popcorn, och kanske en bit mörk choklad chili. mums.

Har ju ett antal filmer nu som jag kan välja mellan att se som jag inte sett.
köpte nämligen 6 st på marknanden och 3st i sthlm.
Har sett två av dom så har ju några att se.
Dom jag köpte var.

*Stardust (klar favorit, älskar den filmen)
* Pretty persuasion
* Fast food nation (den sög)
* The last kiss (med Zach Braff, tror det blir den ikväll)
* Twister (såg början med anette, verkar också suga)
* Rock´N Roll High school featuring The Ramones
* 30 Days of Night (mums Josh Harnett)
* Scool For Scoundrels (nördskolan på svenska, Jon Heder är med, ser fram emot att se)
* Spermaharen (typ skumtittat på den, den suger hårt, men roligt fodral iaf)

Aja har ju några att välja mellan, Lutar som sagt mot "the last kiss"
Zach Braff är ju bra, men han har sjungit lite sen jag fick höra av Anette att han våldtagit en tjej.
Och att han hade sämsta bortförklaringen.
Får försöka stänga av det ett tag och se filmen ist :P
hehe

jaja nu är det en plankstek som står på bordet och väntar på att ätas upp.
ha en bra fredag, för det ska jag ha,
kommer säkert att decka vid nio, men men.
hehe

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback