Arbetslöshetens ljuva doft

jorå, igår blev man arbetslös, mycket skönt om jag får säga det själv.
lättnad, en stor tung sten lyftes från mitt bröst.
så j'vla skönt !!!!!!!
allså ja ni förstår inte.

Firade med bockarna igår, eller ja det var bestämt sen länge att jag skulle gå med mamma och gunnar och ta en pubmacka, det gjorde vi, drack god öl, älskar mörk öl. ju mörkare desto bättre
Mamma betala. billig kväll igår, gjorde av med 0 kr
haha
Idag har det inte varit lika festligt, bakis som fan huvudvärk i dess like, inte ätit ngt på hela dagen, men så gick jag och köpte micromat, mmmm så jävla samrrigt, ostschnitzel (stavning?) med beasås och potatis, mums
satt väldigt perfekt.
så nu börjar man må som en människa igen, imorgon ska jag sova, städa trapphus, och träna
roliga fredag, roliga arbetslöshet.


Godaste ölen, mums

Kommentarer
Postat av: neto

schnitzel. helt rätt. kunskaper från kardinalen <3

2008-09-26 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback