Träna med en pizza i halsen

Jo, det gjorde jag idag
ingen vidare.
jag och anette hade varit på amandas i en timme, och snackat skit och åt pizza såklart,
godaste pizzorna där.
Vi tog en favorit, man får välja fem ingridienser själv, vi tog, kebab, vitlök, beasås, och ost gånger två.
haha, flööööt

Sen typ en timme efter den smaskiga pizzan skulle man självklart träna, som görs varje dag nu, eller åtminstone fem gånger  veckan.
Så kändes det som om pizzan steg längre och längre upp, och i slutet kändes det som om den var påväg upp.
hua.
inget bra tips.
känns fortfarande som den vill upp.
nä ska inte äta nått sånt innan träning iaf, inte annars heller., lite för mycket flööt.

På lördag ville gunnar bjuda på middag, ända nere i sthlm, haha. lite långt för en middag kanske.
Men jocke, anna, calle och Linnea ska också bjudas.
Hoppas på ngt smarrigt.
sen stannar jag i sthlm, typ två tre dagar, sen vidare mot linköping, jipppi.
ska bli roligt :)
Sen borås då självklart. så jag ser fram emot dom här två veckorna, bo i en resväska, är ju van med det sen i somras så det ska väll inte vara ngt större problem,
Längtar ! sen kommer det bara bli tungt att komma hem igen.
bajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback