Något för dig som vill sitta på nålar

Idag har det väll inte varit så mycket action precis, typ sovit, sen städa trapphus, tråkigt.
Måste ladda ipoden så att tiden går snabbare när man går där och städar.

Kvällen har spenderas med anette, framför två bra filmer. eller ja jag vet inte om jag vill rekomendera skräckfilmen vi såg eller inte, den var en av de bästa filmerna jag sett på länge, men det jobbiga med den var att man satt och spände sig hela tiden, typ:
"- nej inte så! spring ! titta dit, nej vad gör du?"
haha sjukt jobbigt måste jag säga, men ja den var ändå bra, kändes lite som en lättnad när den var slut.
Fransk skräck, låter intressant va? jag tycker iaf att ni ska se den, mycket blod, och mycket, öhm. mycket sax kan jag säga. kanske gör er nyfikna ;)
Sen såg vi  A Clockwork orange.
den var väldigt bra, på ett annat sätt, men sevärd defenetivt,
nu ska jag catcha upp lite från idol, missa både igår och idag, katastrof.
haha
nja inte sån stor kanske.

sova ? ne det kan man göra på dagarna. arbetslös, yeey



Inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback