Johanna aka hemmafru

haha ja, kanske borde satsa på att bli hemmafru.
Eller inte.
vilket liv ändå. ägna sina dagar åt att göra rent, tvätta och hålla plocka efter andra.
varför jag har mina funderingar är för att jag tycker att jag är duktig på att hemmafrua, inte för att det är så svårt kanske.
men som exempel så lärde jag mig att koka kaffe när jag var 6 år, stryka kläder och annat när jag var 7 år.
Och tvätta när jag var typ 11 år.
så har ju det inlärt ganska bra.
eller
väldigt bra. idag har jag städat trapphus, tvättat, strykit sängkläder (vilket är väldigt drygt) och städat här hemma.
Så har fått lite gjort idag, och det jag öhm,kanske låter lite sjukt, men det jag gillar med allt jag gjort idag är att se förändringen, se hur rent och fint det blir. och det blir ju trevligare också när det är rent och fint.
Hahha, måste fått detta efter min mamma som är pedant.
Hon kammar mattfransar :O

Men så långt har jag inte kommit än.
nä nu så ska jag göra ren mig själv, ta ett bad och fräscha till mig lite.Sen umgås med fetto kanske.
får se :)
tack och hej.



Kommentarer
Postat av: nolltre

Då kan du städa mitt rum när du är här


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback