Händelserik dag

jora, även fast jag drog upp mitt feta arsle från sängen först klockan 11.00 så har jag hunnit med otroligt mycket.
Okej, otroligt var kanske lite överdrivet, men väldigt mycket iaf.

först städa trapphus, tandläkarn (bokade tid för att operar bort två visdomständer, sen titta dom gaddarna också)
sen stan med anette, ta hål i öronen, sen dollar, sen mera stan, och sen träning.
så jag är väldigt nöjd med mig själv.
mm skönt att lägga sig nu i sängen och bara
slockna

Fixat min outfit till halloween, ska på maskerad, ska bli sjukt kul.
första maskeraden jag går på.
Så då måste jag vara extrem.
vem jag ska vara, det är en hemlighet, ni som vet, SCHHHH
höhö
Efter lördagens händelser så är det inte hemligt längre så ni kan nog tygla eran nyfikenhet tills dess ;)

För någon dag sedan "råkade" jag komma in på en sida där dom säljer sexleksaker
hittaden den här skönheten
HAHA
Om någon är sugen så hör av er så länkar jag ;)
mohahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback