Filmfrossa

Just tränat, sjukt skönt,, mmm, nu äter jag annanas, som är sjukt gott, ngt jag börjat uppskatta nu när jag inte ska äta godis.
Och mamma sa att ananas drar ihop magen ? öhm ja jag vet inte. hon kan ju prata i nattmössan också, lät lite underligt.
Men gott äre.
Anette har lånat mig några av hennes filmer som hon tycker att jag bara måste se.
Har sett några stycken, bland annat
Chapter 27 (handlar om john lennons mördare)
2 Dagar i Paris (en kärlekskomedi, som man bara förälskar sig i)
Death Proof (Quentin Tarantinofilm, som jag skäms över att inte sett) för den var ruuuuuskigt bra !
Och just nu tittar jag på Lemony Snickets a series of unfortunate events (lemony snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv)
Hade sett den förut, kom jag på två sekunder in i filmen, men det gör inget, var ett tag sen och den är ju sjukt bra och jim carrey är ju så rolig, (Y)
så... ananas och popcorn och en bra film, mmm vilken bra torsdagskväll, sen blir det nog en till film, lords of dogtown.
Längtar tills imorgon.
jepp .

nu blire film,
ciao



hej pose,
hej sol på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback