FÄST

jajjmen, imorgon äre fest.
eller iaf utgång, med förfest hemma hos mig, jag blir mycket utsatt för att jag bor två steg från krogen, så många förfester här.
Singstar och härligt sällskap kommer det bjudas på på förfesten, har städat lite nu för att det ska se lite anständigt ut när dom kommer imorgon, men kommer ändå stökas ner så.
Har suttit och funderat på en sak. varför jag tycker vissa saker på killar är hett.
som t.e.x ådror på armar, det tycker jag är sjutk hett och småryser lite när jag tänker på det.
varför ?
ingen aning.
Sen typ, två linjer som går vid kalsongkanten, haha, vet inte vad det heter.
Två konstiga saker jag tycker är hett.
fast sen, så är ansiktet en viktig grejj, ögonen, helst bruna, mums.



Haha fint, hitta ingen bättre bild. eller ja jag orka inte leta, men nu fattar ni vad jag menar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback