Bakom chefens rygg

Klockan 04.45 ringde min klocka imorse,
piggt

Men la mig klockan tio igår kväll så jag var väldigt utvilad, och hade inte så svårt att kliva upp, men sängen var så varm och go, och jag brukar sova med mitt fönster öppet, fast börjar bli lite för kallt nu, minus 5 inatt, men har man ett tjockt duntäcke så är det ju underbart att ha fönstret halvöppet och ligga där under och muffa.
haha
muffa
mysigt ord
Ne men då tar det emot lite att kliva upp när resten av rummet är minusgrader.

Det som är så skönt med nya jobbet är att jag jobbar högst tre dagar i veckan, och jobbar typ 8 timmar per dag.
Och dagarna går som bliiiixten. lovar.
först är man där klockan sju på morgonen sen när man tittar på klockan är den redan lunch. sjukt snabbt. och det uppskattas

Det som också uppskattas är rixfm, roger titti och gert är ju så sjukt roliga,
det ända negativa är de dåliga låtarna mellan allt roliga.
som sätter sig på hjärnan, och efter några timmar lyssnande så kan man dom :S

En programpunkt som dom har, som jag inte hört förut, vet inte om det är för att dom har den punkten klockan 06.00 eller om det är för att jag aldrig lyssnar på rix.
kan ju vara en ny punkt,
men iaf
den heter "Bakom chefens rygg"
Och imorse spelade dom en låt från ett dansband som heter "Jigs"
Och den låten har etsats sig fast på min hjärna, det är som en sjukdom som inte går att bota, även om jag sitter och nöter the kooks, cat stevens och yeah yeah yeahs så försvinner den inte !
den har liksom lindat in sig i varje låt jag lyssnar på.
ungefär något sånt.

Men den är ju lite klitchig, (stavning?)
och väldigt rolig text.
Så skulle jag ladda hem den, och måste ladda hem 13 av Jigs album för att hitta den.
så nu kan jag sitta och digga dom.
Yeees

undra vad det blir för låt imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: ricky

Värsta tidsmaskinen det där sjukhuset då:P du kliver upp när jag somnar typ:D

2008-10-29 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback