Arbetsförmedlingenwbasjdgbasdkjgb

ja så känner jag nu.
Skulle tydligen varit där igår klockan 10.00
men det såg jag idag, så läre gå dit imorgon och snacka lite.
hatar det.
vill inte vara arbetSÖKANDE
saknar skolan ._.

eller skulle jag ha ett bra jobb så skulle ja ju inte sakna skolan, men nu sover jag äter tränar.
roligt liv, imorgon ska jag iaf städa trapphus, jippi, ngt annat för oväxlingsskull.

Någon som sett reklamen för värktabletten "promaxen" eller något liknande, det är en tjej som vaknar duschar och äter middag, och hela tiden har hon en hund efter sig, den biter henne osv.
Tycker den reklamen var lite skojj, men fatta absolut inte att det var en reklam för en verktablett, men det är väll så reklamer ska vara, lite överraskande och roliga.
Börjat träna nu efter min vecka som sjukling, så jävla skönt, mmm njuter verkligen att få svettas med tanterna. haha. ne men det är ju alltid skönast efter, sen är man så nöjd med sig själv.
har ett system att jag gör prickar i min kalender, för då blir jag mer peppad att gå och träna, få mer prickar.
Haha låter lite, konstigt kanske, men det fyller sin funktion så då är det ju toppen.

På fredag så funderar mina vänner och jag på en utgång, men så äre g fest, kul.
Kommer det vara massa småttingar ute, fulla på 2.5or och jobbiga, haha, ne ska inte vara sån.
Men vet att det kommer vara många från broman som är 18 som kommer springa mellan bockarna och stadt
eller ja jag vet ju inte, men gjorde själv så när man var i sina dagar XD
så skulle chansa på att det är många småungar som är ute, eller som danne nu formulerar sig på msn,
"många skitungar"
vilken stjärna han är allså.

Men han har ju rätt.
vet inte men har egentligen ingen stor pepp för att gå ut i hudik längre, less på hudik
Som i helgen när jag och anette var ute, allt var så mkt bättre.
nya människor, snygga killar, mmmm. kanske inte det största utbudet där vi var, men det fanns ju några iaf, mums på dom.
snyggast var dock kristian anttila, som jag fick en svettig kram av, mmmmm.

Finns ju fördelar med att gå ut i hudik, men det är inte många.
En att man får festa med alla polarna, sen att jag har väldigt nära hem.
haha
dom enda fördelarna tror jag.
Aja ska inte klaga, men skulle inte tacka nej till att flytta till sthlm, som mamma börjat prata om igen lite smått.
men jaja.

Liter bilder från en g fest i 2an tror jag ?
Det var tema, spöke tror jag ? haha
det tog vi på fulla allvar iaf.


Vi shotta mintshottar, väldigt gott.
Titta mitt burr ?
titta danne XD

Tre glada fulla spöken

Törstigt spöke ?

haha, stadigt spöke där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback