Användbara julklappar

Julklappar, borde väll egentligen börja tänka på det nu, eller ?
haha, känns lite tidigt, men kommer stressa sönder när det väl är december.
Jag har ALLTID svårt med julklappar.
fast det är egentligen inte så svårt, man tänker att man bara ska köpa ngt, men man vill inte köpa ngt som personen sedan stoppar i garderoben och inte har någon användning för sedan.
Okej, man läre ju aldrig veta om dom använder saken eller inte
därför brukar jag köpa saker som är förbrukningsvara, som till mamma och jockes tjej, typ hudprodukter, för dom älskar det och jag vet att dom använder det.

Min bror är lätt, köper alltid samma sak varje år, undrar om han tröttnat ?
han får iaf ett par sliiiskkalsonger, osså en stock snus, vilket iår kommer bli en aning svårare, eftersom han nyss slutat snusa då han snusat i ungefär 15 år.
så lycka till, kanske blir en stock snus ändå.

mamma, ja, hon är en svår person att köpa till, brukar köpa lite roligare saker till henne, som popcornmaskin, den har jag också glädje av, fast det tänkte jag förstås inte på när jag köpte den (A)
Även att jag är besatt av popcorn, äter det jämnt och ständigt.  ja så ge mig popcorn och jag är nöjd.
Sen en massagegrej till huvve, det är som en bläckfisk, den är sjuuuukt skön, allvarligt jag får orgasm av den, och då ljuger jag inte.
för några veckor sen så såg jag just den bläckfisken under kategorin "sexleksaker" i en katalog.
såååå.
om man ska se det lite humoristiskt, så har jag gett min mamma en sexleksak.
hur nu den hamna i den kategorin.
Och den har jag också dragit nytta av.(A)



En sån här är det, ser inte exakt ut så, men liknande, SJUUKT skön. måste provas.
ska nog använda den lite nu, i sängen.
graoor ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där såg lite ut som en dildo..

2008-10-16 @ 00:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback