ångest

ja, varför är det så, varje gång jag åker någonstans så får jag ångest när jag kommer hem
eller ja jag vet ju egentligen varför, men varför måste det vara så.
Var ju i sthlm i lördags och blev bjuden på middag av gunnar.
vi fick träffa hans barn också.
eftersom att det verkar som det är ngt seriöst mellan mamma och gunnar nu så kanske det var dags tänkte gunnar.
Ett halvår utan att vi träffat dom.
det är lite väl länge
iaf så fick vi träffa dom, och ja av det lilla jag sa till dom och de lilla dom sa till mig så var dom trevliga.
Det som var så dåligt var att det spelades ganska hög musik på restrurangen så det var i princip omöjligt att höra vad alla snacka om, så jag bestämde mig för att fokusera mig på maten.
haha
Nä men aldrig ätit lebanesiskt och det var faktiskt väldigt gott och överraskande
för jag är inte så mkt för starka smaker och främmande mat, eller visst
typ kinamat. men vafan
men jag tyckte om det sjukt mycket och skulle kunna äta det många gånger till, vi beställde in massor av olika mat, så man kunde plocka bäst man ville, verkligen ngt att rekomendera, Meze hette det
Sen en nackdel var att man satt typ på små pallar, eller ja i pallhöjd. sen var borden lika låga så man satt med knäna uppe i fejjan och åt.
Men det var en bra kväll och trevligt sällskap. (ett minus för den höga musiken)

Så lebanesiskt är ngt som jag verkligen tänkter äta fler gånger.

Har ju fått jobb också, men det berättar jag mer om sen,
nu är det snart halvåtta hos mig, och det är så sjukt bra så det får man bara inte missa

tjiiing !

Kommentarer
Postat av: nolltre

Klockan var snart halv åtta hos ganska många när du skrev inlägget ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback